In Nederland zijn er veel verschillende bedrijven: elke maand worden er nieuwe bedrijven gestart en het aantal bedrijven dat al langer bestaat blijft ook stabiel: er zijn ontzettend veel midden en klein bedrijven die allemaal hun eigen karakteristieken, wensen en eisen hebben. Ook het aantal zelfstandige ondernemers groeit de laatste jaren gestaag. Al deze bedrijven en zelfstandige ondernemers hebben hun eigen wensen en eisen, maar hebben één ding gemeen: allemaal krijgen ze te maken met telefonisch contact, met de klant of met zakenrelaties. Maar het verschil in de frequentie en de manier waarop het contact plaatsvind verschilt enorm van bedrijf tot bedrijf. Daarom is het belangrijk dat, als zo’n bedrijf zijn werkzaamheden wilt uitbesteden, deze goed aansluiten bij de individuele wensen van het bedrijf. Dit was vroeger nog niet zo vanzelfsprekend: men had de keuze om het uit te besteden waarbij het persoonlijke contact verdween, of om het zelf te doen waardoor de kwaliteit wellicht hoger lag, maar er ook gelijk een groter prijskaartje aan vast hing. Maar ook dit lijkt, net als de rest van de Nederlandse industrie, met de tijd te veranderen. De telefoondienst van Bizziphone biedt iets anders aan dan de traditionele eenheidsworst: zij hebben namelijk verschillende pakketten samengesteld welke beter aansluiten bij de wens van de klant. Zo is er een pakket voor de kleine bedrijven en zelfstandigen waar wordt uitgegaan van maar één gesprek per maand, terwijl er voor de grotere bedrijven een ander pakket is waar wordt uitgegaan minimaal 125 gesprekken per maand. De vaste kosten van beide pakketten liggen vast, al is deze bij de tweede optie vanzelfsprekend hoger, maar de variabele kosten (de kosten per gesprek) liggen bij die tweede lager. Zo is er voor elk bedrijf een geschikte optie en is er, ook in de grote diversiteit van Nederland, voor ieder wat wils. |
Volg de link voor info : link |